Amrekanarna

idag va man hemmahos emma vi skulle bada med 3 andra men sen när vi ska åka så ringer hon och säger att hon inte kan så jag åkte själv men jag va med Eric, William och Victor. Eric och William är tvillingar och kommer från Amerika och pratar engelska men lite svenska najs njas. men är absolut inte lika. Erik är liten och har ljust lokigt hår och William är litte längre och har brunt rakt hår är inte lika i ansiktet heller. sen köpte vi godis mums. sen badade vi lite till kastade bollar på varandra. dom är riktigt snälla och roliga fasst än dom bara är 10 år.
sen åkte jag hem och lektemed kaninerna hade dom i koppel och hoppade hinder med dom.dom är väldigt busiga men riktigt gulliga.

och jag klippte håret igår är lite kortare än va jag brukar ha blev nörd

PS:bilden är gamal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback