skånes djurpark

idag vaknade man med elin bredvig sig. Efter det så åkte vi till skånes djurpark och så en massa små nyfödda barn och stora fullvuxna djur också för den delen. Sen så åkte elin, oskar, anna och tony hem så jag, filippa,mamma och mika åkte till glass kiosken och köpte glass. Sen stack jag och filippa till lekplatsen så träffade man alice svensson där och vi ville åka den däck gungan eller vad man nu ska kalla den. Men nä där satt 3 andra killar som moppsade upp sig mot oss och trodde att dom va ass roliga men det va dom ablolut inte. Så sen skulle jag hem och nu sitter jag här och skriver och kollar på tv.n och cattar men kompisar.(ps)dom på bilden är nyfödda eller i alla fall en eller två veckor gamla vildsvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback