Lilla Osby

Sitter just nu med kompis och skriver lite på bloggar och sånt. Vi har ätit lite godis och påskmust. Jag gick inte påskkärring idag som alla andra små brukar. Jag har blivit lite för stor för sånt tror jag faktiskt. Imorgon är det marknad och det är fredag. Gabriella ska kanske följa med på marknaden så det blir nog toppen! Just nu gör vi inget annat förutom att skriva och så. Jag ska snart hem men ska fråga om jag får stanna kvar längre hos Gabriella där hon bor hos sin mormor för hon är själv. Dem är borta på påsk fest. Förresten så cyklade vi hem till hennes morbror och lånade lite filmer. Imorgon blir det filmdag med 5 filmer förmodligen. Men nu ska jag skynda mig lite för vi har lite bråttom så vi får höras någon annan gång. Hejdå så länge!



Bilden togs utanför en tvättstuga här om dagen i lilla Osby här hos min och Gabriellas mormor som nästan bor grannar. Hon tog många bilder på mig med hennes nya systemkamera så det borde komma upp en del fina bilder under inläggen framöver. Denna bilden är också redigerad av mig och henne på Picnik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback